poniedziałek, 8 czerwca 2020

GESTOR - EFEKTYWNIEJSZA OBSŁUGA KLIENTÓW I WIĘKSZE ZYSKI


* PROMOCJA PRZEDŁUŻONA 
DO KOŃCA CZERWCA 2020 *

W dniach 14-31 maja kupią Państwo Gestora GT/nexo/PRO aż o 1/3 taniej! 

Wyższa sprzedaż i efektywniejsza obsługa klientów dzięki Gestorowi
  • zwiększenie efektywności działań promocyjnych,
  • zmniejszenie kosztów dotarcia z informacją do klientów,
  • automatyzacja i przyspieszenie działań,
  • lepsza analiza klientów – aktualnych i potencjalnych,
  • trafniejsze dopasowanie akcji do realnych potrzeb i upodobań klientów,
  • możliwość szybkiego tworzenia personalizowanych i grupowych ofert,
  • wygodny system przypomnień o planowanych działaniach,
  • ocena stanu rozmów z poszczególnymi klientami,
  • wprowadzenie i sformalizowanie spójnego systemu obsługi klienta dla całej firmy,
  • obniżenie kosztów zatrudnienia, rekrutacji i szkolenia pracowników,
  • wykorzystanie wielu kanałów informacyjnych: e-maile, SMS-y, kontakty telefoniczne.

Poznajcie Państwo pełne możliwości Gestora GT, Gestora nexo i Gestora nexo PRO.

Sprawdzone rozwiązanie w firmach…

Zakupiony w relatywnie niskiej cenie Gestor GT pozwala nam sprawnie zarządzać relacjami z kontrahentami, m.in. dzięki możliwości archiwizacji istotnych informacji, np. dotyczących oczekiwań klientów, oraz wprowadzać do oferty nowe produkty. Dzięki Gestorowi GT znacząco uprościliśmy proces negocjacji z klientem i w konsekwencji cykl ofertowania. Musimy szybko reagować na działania innych firm na lokalnym rynku, a także elastycznie dostosowywać się do potrzeb klientów. Gestor GT zredukował szum komunikacyjny w relacjach z klientami do minimalnego poziomu, a także bezpośrednio przełożył się na zwiększenie poziomu sprzedaży naszych produktów i usług. Gestor GT wspomaga również podejmowanie decyzji i ocenę skuteczności działań.
Paweł Koryciński, firma Abito J. Dereń, M. Dereń

…i biurach rachunkowych
Systemy InsERT nexo systematyzują wiele działań, które normalnie musiałoby wykonywać dodatkowo kilka osób, jednocześnie niemal wykluczając prawdopodobieństwo błędu. Po dobrych doświadczeniach z Rachmistrzem nexo, w którym możemy m.in. automatycznie rozliczać rachunki i importować operacje bankowe, zdecydowaliśmy się na wdrożenie trzech systemów – Gestora nexo, Gratyfikanta nexo i Biura nexo.
Anna Piętka, właścicielka biura rachunkowego X-PERT

Ile kosztuje

program
Cena standardowa
Cena promocyjna
Gestor GT
699 zł
465,95 zł
Gestor nexo 1 stanowisko
399 zł
265,97 zł
Gestor nexo 3 stanowiska
699 zł
465,95 zł
Gestor nexo PRO 1 stanowisko
899 zł
599,27 zł
Gestor nexo PRO 3 stanowiska
1399 zł
932,57 zł
Ceny netto

Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Informacje nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66, par. 1 Kodeksu cywilnego.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą produktów w kategorii CRM i obsługa klientów.

Jeśli będą Państwo zainteresowani i niezbędna będzie pomoc, prosimy o kontakt. Formularz kontaktowy znajdą Państwo TUTAJ.

Potrzebują Państwo więcej informacji na temat tej oferty?  Zachęcamy do złożenia zapytania o produkt TUTAJ.

2 komentarze:

  1. Ogólnie wszelkie rozwiązania informatyczne w firmie są bardzo ważne i dobre. Ja także u siebie od niedawna testuję system do archiwizacji dokumentów https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ i muszę przyznać, że jest to bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam tych rozwiązań ale wiem za to jak istotną kwestią jest archiwizacja dokumentów. Jeśli ktoś nie może tych rzeczy robić samodzielnie to warto jest skorzystać z usług firmy https://archiveo.pl/ i jak najbardziej ja również się na ten ruch zdecydowałem.

    OdpowiedzUsuń